петък, 25 юли 2008 г.

Просто щастлива (или за 1-2 сбъднати мечти)






Това май е една от най-хубавите седмици в живота ми... Започна прекрасно - с незабравимо парти по случай рождения ми ден - многото приятели, съчетани с хубава музика винаги са били гаранция за страхотно прекарване. А като добавим и dress code: Нещо нетипично и една спретната виличка в Симеоново... Стана наистина неповторимо:)
Няколко дни по-късно пък осъществих една дълго очаквана от мен покупка - хубав фотоапарат:) Е, не е професионален, но пък на мен това си ми е перфектно:) Щрак:)
И след това дойде... Денят! Или май по-точно Нощта! Заветният миг... Концертът на Metallica! ... Спокойно мога да кажа, че това беше един от най-невероятните моменти в живота ми. Цял ден се занимавам с какво ли не, но още не мога да изляза от обхваналата ме еуфория... Няма думи, които да пресъздадат вълнението, да опишат преживяването... Да видиш една от най-великите групи... Музиката, която обичаш, с която си израснал, която те вдъхновява... Да чуеш на живо любимите си песни... 50 000 човека - като един -обединени от магията на музиката... Разтърсващо! Незабравимо! ...

Няма коментари:

Powered By Blogger

RSS Subscribe