вторник, 8 юли 2008 г.

Слънчеви усмивки

Лежа си на шезлонга, слънцето приятно гали кожата ми, а децата, които си играят в басейна, леко ме пръскат. От двете ми страни са се излегнали мои близки приятелки от ранното ми детство... Говорим си, смеем се... След малко влизаме във водата, разлигавяме се напълно... Слушаме си хубава музика, а от време на време ми се обажда някои от софийските приятели - даже и носталгия не може да ме хване:) С две думи - животът е прекрасен:)
Тишината и спокойствието, които царят тук ми дадоха възможността да си почина за 2 дни от последните 2 месеца на напрежение и стрес.Атмосферата е невероятна - всички ми се радват, всички ме глезят, няма намръщени лица и сърдитковци, които да ти развалят настроението. Няма притеснения, няма напрежение, няма го хаоса на забързано ежедневие. Сякаш времето е спряло в момент на всеобщо щастие.... Единственото, което се усеща е една всеобхватна небрежност и веселост:) Всичко, което има значение са слънчевите усмивки... Много, много слънчеви усмивки...:)

Няма коментари:

Powered By Blogger

RSS Subscribe